Vásárlás menete

VÁSÁRLÁS MENETE:


Az Áru lényeges tulajdonságaira vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a megvásárolható Áruk lényeges tulajdonságairól az egyes Áruknál szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.

Az adatbeviteli hibák javítása - Felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra az Áru. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét. Amennyiben a Vásárló véglegesítette rendelését és a megadott adatokban hibát fedez fel, akkor a lehető legrövidebb időn belül kezdeményeznie kell a rendelése módosítását. A hibás rendelés módosítását a megrendeléskor megadott e-mail címről küldött levéllel, vagy telefonhívással jelezheti Vásárló az Eladó felé.

A HONLAP HASZNÁLATA
A vásárlás nem regisztrációhoz kötött.

A VÁSÁRLÁS FOLYAMATA
Az Áru kiválasztása
A honlapon szereplő árukategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt árucsaládot, és ezen belül az egyes árukat. Az egyes árukra kattintva találja az áruk fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő bruttó árat kell megfizetnie.

Kosárba helyezés
Az Áru kiválasztása után Ön a "Kosárba piktogram " gombra kattintva helyezhet - tetszőleges számú - árut a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási- vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.
Javasoljuk, hogy akkor is helyezze a kosárba az árut, ha nem biztos abban, hogy az adott árut meg kívánja vásárolni, mert ezzel az Ön számára egy kattintással áttekinthetővé válik, hogy az adott pillanatban melyek az Ön által kiválasztott áruk, és azokat egy képernyőn megjelenítve tudja megtekinteni és összehasonlítani. A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítéséig szabadon módosítható, a kosárból tetszés szerinti áruk eltávolíthatóak, a kosárba tetszés szerint újabb áruk helyezhetőek, illetve a kívánt áruszám megváltoztatható.
Amennyiben Ön a kiválasztott árut a Kosárba helyezi, úgy jobb oldalt a lap tetején növekszik a kosárban lévő tételek száma, és azok bruttó végösszege. Az áru ára nem tartalmaz szállítási és csomagolási díjat. Ezek a költségek a megrendelés véglegesítésekor kerülnek megállapításra. Akciós áruk esetén az akciós ár egyértelműen kerül megjelenítésre, a teljes ár és az akciós árkülönbözet is látható. A kosárba akciós árral kerül az áru, emellett megjelenik a kedvezmény mértéke is, egy összegben.
A "Szállítási szolgáltatás" dobozban kell bejelölnie, hogy a megrendelt árut személyesen kívánja átvenni (személyes átvétel), vagy kiszállítást kér. Kiszállítás esetén a rendszer jelzi a kiszállítás díját, melyet Ön köteles megfizetni megrendelés esetén.

A Kosár megtekintése
A honlap használata során Ön a honlap tetején található "Kosaram" ikonra kattintva bármikor ellenőrizheti a kosár tartalmát. Itt lehetősége van a kiválasztott árukat eltávolítani a kosárból, illetve az áru darabszámát megváltoztatni. Amennyiben Ön nem kíván további árukat kiválasztani és a kosárba helyezni, a megrendelés befejezéséhez be kell jelentkeznie. Ha már korábban regisztrált oldalunkon, a "Belépek" gombra kattintva folytathatja a vásárlást. Amennyiben új vásárló, a "Regisztrálok" gombra kattintva tud regisztrálni. Természetesen lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is, ebben az esetben válassza a "Regisztráció nélkül" gombot.

Vásárlói adatok megadása
A Regisztrációs lapon még mindig eldöntheti, hogy szeretne e regisztrálni, ebben az esetben pipálja be a "Regisztrálok, hogy legközelebb egyszerűen be tudjak lépni" négyzetet. Amennyiben regisztráció nélkül szeretne vásárolni, hagyja szabadon a "Regisztrálok, hogy legközelebb egyszerűen be tudjak lépni" négyzetet. Választásától függően változik a "Felhasználói adatok" szövegdobozban lévő kötelezően kitöltendő mezők.
Új regisztráló vásárló esetében a "Felhasználói adatok" szövegdobozban a felhasználó nevét (az ellenőrzés gombra kattintva ellenőrizhető, hogy az Ön által megadott név használatban van e már rendszerünkben) jelszót, Ügyfél - vállalkozó nevét, adószámát (vállalkozás esetén), Kapcsolattartó nevét (vállalkozás esetében), telefonszámát, e-mail címét tudja megadni. a "Számlázási cím" szövegdobozban a számlázási címét tudja megadni. Amennyiben ez megegyezik a szállítási címmel, kattintson a "Szállítás ua." gombra. Amennyiben Ön eltérő címre kéri a szállítást, kérjük töltse ki a "Postázási - szállítási cím" szövegdobozt.

A rendelés áttekintése, törlése, véglegesítése
Regisztráló ügyfelek esetén a fenti szövegdobozok kitöltését követően Ön az "Adatok mentése" gombra kattintva, regisztráció nélküli vásárlás esetén a "Mehet" gombra kattintva folytathatja a megrendelési folyamatot. Ezután Ön az "Aktuális rendelésem" oldalra érkezik. Itt láthatja a Kosár tartalmát, valamint törölheti/javíthatja az eddig bevitt adatokat. A Megjegyzés rovatban megadhat egyéb információt.
A "Rendelés zárása" gombra kattintva véglegesíti rendelését. Ezt követően megjelenik a "sikeres rendelés" felirat egy új oldalon, ahol lehetősége van kinyomtatni a rendelést, illetve vissza is tudva vonni, a "Rendelés visszavonása" gombra kattintva. A "Forgalom" gombra kattintva láthatja mostani és korábbi rendeléseit. A fejléc jobb sarkában a "Kilépés piktogram"-ra kattintva tud kilépni az felhasználói oldalról.

A rendelés véglegesítése (ajánlattétel)
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt árukkal, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a "Rendelés zárása" gombra kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek.
Ön a "Rendelés zárása" gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata - az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén - fizetési kötelezettséget von maga után. Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.

Rendelés feldolgozása, a szerződés létrejötte
A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik. Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek tényét - a helyes adatok megadásával egyidejűleg - velünk e-mail útján haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem érkezett meg rendszerünkbe.
Az Eladó az Ön ajánlatának elküldését követően egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Eladó által küldött visszaigazoló email az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik (második visszaigazolás).

FIZETÉSI MÓDOK

Banki átutalás
Az Áruk ellenértékét banki átutalás útján is rendezheti.
Számlaszámunk: 64400082-30069415-21100002

Utánvétel
Amennyiben a rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza az "Utánvétel" fizetési módot.

Készpénzes fizetés
Önnek lehetősége van az Áru árát és a kiszállítás díját az áru átvételekor készpénzben kifizetni.

ÁTVÉTELI MÓDOK, ÁTVÉTELI DÍJAK

GLS futárszolgálat
Az árut a GLS futárszolgálat szállítja ki. Legkésőbb a megrendelés napjától számított 8 napon belül kézhezveheti a csomagot.
Bővebb információt itt talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok
Ezen szállítási mód díja bruttó 2.200 Ft.

MPL futárszolgálat
A kiválasztott árut a Magyar Posta Logisztika futárszolgálat szállítja ki. Várhatóan a megrendelés napjától számított 12-15 napon belül kézhezveheti a csomagot.
Ezen szállítási mód díja bruttó 3.000 Ft.

Személyes átvétel
Önnek lehetősége van a kiválasztott árut bármelyik üzletünkben személyesen, szállítási költség nélkül átvenni.

Üzleteink elérhetőségei:
- Biokuckó - Kényelmi cipőbolt: 2370, Dabas, Bartók Béla út 46.
- Gyógyászati Segédeszköz Szaküzlet: 2370, Dabas, Bartók B. út 61. (Szakorvosi Rend.Int.)
- Biokuckó Láb Shop - Kényelmi cipőbolt: 2330; Dunaharaszti, Somogyváry Gy. u. 57./c
Önt nem terheli semmilyen díj.

Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 8 nap. Az Eladó késedelme esetén a Vevő jogosult póthatáridőt tűzni. Ha az Eladó a póthatáridőn belül nem teljesít, a Vevő jogosult a szerződéstől elállni.

Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés
Amennyiben Ön korábban már úgy rendelt árut, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy az Áru nem kereste jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó a megrendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

Eladó visszatarthatja az Áru átadását, ameddig nem győződik meg arról, hogy az Áru árának kifizetése sikeresen megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett Áru esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár és a szállítási díj összegét). Amennyiben az Áru ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.

Külföldre történő értékesítés
Az eladó nem különbözteti meg a Honlap használatával Magyarország területén és az azon kívül az Európai Unió területén belüli Vásárlókat. A jelen ÁSZF eltérő rendelkezése hiányában az Eladó Magyarország területén biztosítja a megrendelt Áruk kiszállítását/átvételét.
A Magyarországon kívüli vásárlásra is jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak azzal, hogy a vonatkozó rendelet előírásai alapján jelen pont értelmezésében vevőnek az a fogyasztó minősül, aki valamely tagállam állampolgára, vagy valamely tagállamban lakóhellyel rendelkezik, vagy az a vállalkozás, amely valamely tagállamban letelepedési hellyel rendelkezik, és az Európai Unión belül kizárólag végfelhasználás céljából vásárol árut vagy vesz igénybe szolgáltatást, vagy ilyen szándékkal jár el. Fogyasztónak az a természetes személy minősül, aki olyan célból jár el, amely kívül esik kereskedelmi, ipari, kézműipari vagy szakmai tevékenysége körén.
A kommunikáció és a vásárlás nyelve elsősorban a magyar nyelv, Eladó nem köteles a vásárló tagállami szerinti nyelven kommunikálni Vásárlóval.
Eladó nem köteles megfeleljen a Vásárló tagállama szerinti nemzeti jogban az érintett Árukkal kapcsolatban meghatározott szerződésen kívüli követelményeknek, például címkézési vagy ágazatspecifikus követelményeknek, vagy hogy tájékoztassa a Vásárlót ezekről a követelményekről.
Eladó eltérő rendelkezése hiányában Magyarországi ÁFÁ-t alkalmazza minden Áru esetében. Vásárló a jelen ÁSZF szerint élhet jogérvényesítési lehetőségeivel.
Elektronikus fizetési megoldás alkalmazása esetén a fizetés az Eladó által meghatározott pénznemben valósul meg.
Eladó visszatarthatja az Áru átadását ameddig nem győződik meg arról, hogy az Áru árának és a szállítási díjnak kifizetése sikeresen és maradéktalanul megtörtént az elektronikus fizetési megoldás használatával (ideértve azt az esetet is, amikor az átutalással fizetett áru esetén Vásárló a tagállama szerinti pénznemben utalja el a vételárat (szállítási díjat) és az átváltás, valamint a banki jutalékok, költségek miatt Eladó nem kapja meg teljes mértékben a vételár összegét). Amennyiben az Áru ára nem került teljes mértékben kifizetésre, az Eladó a vételár kiegészítésére hívhatja fel a Vásárlót.
Eladó az Áru átadása érdekében a magyar vásárlókat megillető átadási lehetőségeket biztosítja a nem magyarországi vásárlóknak is.
Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint kérheti az Áru szállítását Magyarország területére, vagy bármely más Európai Uniós tagállam területére, ezt kérheti a nem magyarországi vásárló is bármely az ÁSZF-ben megjelölt szállítási módon.
Amennyiben Vásárló az ÁSZF szerint választhatja az Áru személyes átvételét az Eladónál, ezzel élhet a nem magyarországi vásárló is. Egyebekben a Vásárló kérheti, hogy az Áru szállítását saját költségén oldhassa meg külföldre. Magyar vásárlót ez a jog nem illet meg.
Eladó a szállítási díj megfizetését követően teljesíti a megrendelést, amennyiben Vásárló a szállítási díjat nem fizeti meg Eladó számára, vagy a saját szállítást nem oldja meg az előre egyezetetett időpontig, Eladó a szerződést felmondja és az előre megfizetett vételárat visszafizeti Vásárló számára.